Virtuální pobočka – revoluční služba na českém trhu

Internet je všemocný nástroj, díky kterému je možné si spoustu věcí usnadnit. Možnosti, co nabízí, ušetří čas, ale i peníze. Ve stejném duchu byla vytvářena i Virtuální pobočka Hypoteční banky. Co se pod tímto názvem skrývá?

Virtuální pobočka je novým komunikačním kanálem Hypoteční banky, která tak využívá potenciál internetu i pro dříve nemyslitelné situace, jakou bezesporu jednání s bankéřem je. Ve Virtuální pobočce se uskutečňuje skrze videohovor. Klient tak získá všechny potřebné informace, aniž by musel navštívit banku a opustit pohodlí svého domova nebo kanceláře.

Jak to funguje?

K využití této možnosti není třeba žádných zvláštních počítačových znalostí. Na stránkách Virtuální pobočky si zarezervujete vhodný termín (pracovníci banky jsou k dispozici zpravidla od 16 do 21 hod.) a čekáte na emailové potvrzení. V tom vám také dorazí unikátní URL link, přes který se následně budete moci přihlásit do dané videokonference. Aby hovor nemohl být zneužit třetí stranou, je zašifrovaný a zabezpečený obdobně jako internetové bankovnictví.

Pracovníci jsou k dispozici ve večerních hodinách, takže zvládnete hypotéku snadno zařídit i v pracovních dnech.

Dle vyjádření zástupců Hypoteční banky nejsou jednotlivé virtuální schůzky nikde zaznamenávány. Jestliže nemáte rádi vizuální kontakt s někým cizím, můžete zvolit i v rámci webové aplikace integrovaný messenger na textovou komunikaci.

Co lze ve Virtuální pobočce zařídit?

Ve Virtuální pobočce můžete zkonzultovat témata související s vašimi financemi, ale také si sjednat konkrétní produkt. Online tak jednoduše vyřídíte třeba schválení hypotečního úvěru, nebo změníte parametry toho stávajícího. Se vším vám pomůže hypoteční kalkulačka.

I když projekt Virtuální pobočky běží necelý rok, přesněji něco málo přes 9 měsíců, získal si poměrně rychle velkou oblibu. Tu dokazuje nejen vytíženost online bankéřů, ale také fakt, že skrze webové rozhraní a po konzultaci s bankéřem bylo sjednáno množství hypoték v hodnotě desítek milionů korun.

Už jste vyzkoušeli virtuální pobočku? Případně láká vás tato forma komunikace? Podělte se s námi v komentářích.